درخشش بکو در Homex 2017

برند beko با هدف رشد در بازار ایران، با محصولات جدید و مبتکرانه مناسب برای مصرف کنندگان ایرانی است.
فناوری‌های جدید beko در محصولات یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، لوازم پخت و پز و لوازم خرده ریز به نمایش در آمد.

نمایشگاه HOMEX 2017 از ۲۵ تا ۲۸ مهرماه با حضور برندهای معتبر داخلی و خارجی در مجموعه چهل‌سرای مصلای امام خمینی (ره) با حضور پر رنگ لوازم خانگی بکو برگزار شد.

این نمایشگاه تنها میزبان نمایندگان رسمی تولیدکنندگان لوازم خانگی با گارانتی‌های معتبر بود و در این راستا نماینده رسمی لوازم خانگی بکو “شرکت بهستان تجارت ارس”، در این نمایشگاه حضور داشت که خرید با ضمانت نامه معتبر، خدمات پس از فروش و اهمیت خرید به صورت مستقیم از نمایندگی مجاز لوازم خانگی بکو “شرکت بهستان تجارت ارس” را به مشتریان تاکید کرد.
بکو هم‌پیمان همیشگی

کلید موفقیت جهانی “beko”مشارکت است. “beko” از فناوری و محصولات هوشمند، انعطاف‌پذیر، کارآمد و کاربردی همراه با راه‌حل‌های هوشمندانه برای بهبود کیفیت زندگی مشتریان استفاده می‌کند. با توجه به این مورد، “beko” بیش از یک برند لوازم خانگی بوده و شریک مشتریان خود در خانه است.

بکو
آخرین فناوری‌های “beko”

در نمایشگاه HOMEX 2017 بکو آخرین فناوری‌ها و محصولات جدید خود را در یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، لوازم پخت و پز و لوازم خرده ریز به نمایش گذاشت:

® +EverFresh – تکنولوژی جدید یخچال و فریزرهای “beko” ویژگی تمام عیار برای حفظ تردی و تازگی میوه و سبزیجات برای داشتن یک رژیم غذایی سالم است. در حال حاضر، میوه و سبزیجاتی که چند روز در یخچال باقی می‌مانند به راحتی با قرار دادن در محفظه مخصوص شیشه‌ای به مدت ۳۰ روز ترد و تازه باقی می‌مانند.

™CoolClean ‌- با فناوری‌های جدید ™ CoolClean و DuoSpray® Jet در ماشین‌های لباسشویی “beko” بدون هیچ گونه خللی در عملکرد شستشو، لباس‌ها را با آب سرد ۲۰ درجه شسته و تا ۷۵ درصد در مصرف انرژی صرفه جویی کرده و هزینه قبض آب و برق را کاهش می‌دهند.

درباره beko

برند لوازم خانگی”beko”، در بیش از ۱۴۰ کشور فروخته می‌شود، و یکی از برندهای گروه Arçelik A.Ş. ترکیه بوده که متعلق به “هولدینگ کوچ Koç ” است. شرکت Arçelik A.Ş. دارای بیش از ۶۰ سال تجربه در صنعت لوازم خانگی بوده و ۱۸ کارخانه تولیدی در ۷ کشور (ترکیه، چین، رومانی، روسیه، آفریقای جنوبی، تایلند، پاکستان) دارد. “beko” بزرگترین برند لوازم خانگی مبله است و همچنین از سال ۲۰۰۸ سریع‌ترین برند رو به رشد در اروپا است.”beko”همچنین حامی رسمی باشگاه بارسلونا اسپانیا است. این یک مشارکت جهانی بوده و لوگو “beko” روی آستین لباس تیم درج شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *