گوشی‌های هوشمند تاشو

گام بعدی در توسعه تلفن های هوشمند می تواند گوشی‌های هوشمند تاشو باشد. تلفن های هوشمند بزرگی مانند اپل ، مایکروسافت و ال جی سالها پیش طراحی های تاشو را برای دستگاه های مختلف مانند تلفن های هوشمند به ثبت رسانده اند ، اما تاکنون هیچ کدام جرات تولید انبوه آنها را نداشته اند.

گوشی‌های هوشمند تاشو
گوشی‌های هوشمند تاشو

اما این ممکن است تا پایان سال تغییر کند. زیرا ممکن است سامسونگ اولین قدم را در این قلمرو ناشناخته بردارد. منابعی در تایوان ادعا می کنند که سامسونگ در حال حاضر روی تلفن های هوشمند تاشو خود کار می کند و تعداد محدودی از این تلفن های هوشمند را در سه ماهه جهار امسال تولید خواهد کرد. در اوایل ارسال ، ما اعلام کردیم که سامسونگ ممکن است نمونه اولیه ای از تاشو های آینده خود را در MWC امسال ارائه دهد. گفته می شود نمونه اولیه از نمایشگر AMOLED استفاده می کند ، اما اطلاعات دیگری در دسترس نیست. اگرچه انتظار می رود سامسونگ تولید اولین گوشی های هوشمند تاشو خود را در اواخر سال 2017 آغاز کند ، اما به دلیل مشکلات فنی از جمله تولید و اتکا به تلفن های هوشمند به PI (پوشش مبتنی بر پلی آمید) ، تولید انبوه این نوع گوشی ها تا زمانی که بعداً امکان پذیر نباشد سال
پلی آمید ماده ای بسیار نازک و انعطاف پذیر است که در برابر گرما بسیار مقاوم است و در دمای بسیار پایین تا دمای بسیار بالا پایدار می ماند. و البته طبق برخی منابع ، به دلیل نازک بودن و انعطاف پذیری ، ماده اصلی در تمام گوشی های تاشو خواهد بود. اما سامسونگ هنوز نتوانسته است این ماده را با قابلیت اطمینان بالا و کیفیت بالا برای تولید انبوه فراهم کند. به همین دلیل گفته می شود که احتمالاً در نیمه اول سال 2018 شاهد تولید انبوه این گوشی ها خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *