اصل کیفیت و موفقیت برند

برای افزایش فروش شما باید اصل کیفیت و موفقیت برند محصولات و خدمات خود را ارتقا دهید. همه می دانند که “محصولات و خدمات بهتر در بازار پیروز می شوند” اصل کیفیت است. اساسی ترین اصل تجارت. یک اصل یک حقیقت بدیهی است و نیازی به اثبات ندارد ، همه می دانند که اصول درست است و هیچ کس در مورد موارد بد بحث نمی کند ، همه می دانند که “محصولات و خدمات بهتر بازار را برنده می شوند”.

اصل کیفیت و موفقیت برند
اصل کیفیت و موفقیت برند

اما وقتی کسی جلو می آید و این اصول قدیمی را زیر و رو می کند ، و سپس این اصول دیگر درست نیستند ، برای سالهای زیادی انسان فکر می کرد جهان صاف است و این کوپرنیک بود که این اصل را لغو کرد و گفت که جهان گرد است. همه فکر می کردند زمین ثابت است و خورشید به دور آن می چرخد ​​، گالیله این اصل را زیر و رو کرد و همه گفتند که دو خط موازی به طور بی نهایت با هم روبرو می شوند و انیشتین با نظریه نسبیت خود این اصل را نقض کرد. اکنون جهان گرد است ، به دور خورشید می چرخد ​​و دو خط موازی زودتر از بی نهایت به هم می رسند.

در تجارت ، اصل کالاها و خدمات بهتر ، برنده بازار است که توسط همه مدیران پذیرفته شده است ، کیفیت از نظر آنها اولین کالایی است که آنها را برنده رقابت می کند. اما تا امروز فکر کرده اید که کیفیت MW بهتر است یا بنز؟ کیفیت بین مارک های تویوتا و هوندا از کدام یک بهتر است؟ نایک بهتره یا آدیداس؟ کیفیت بین مارک های پپسی و کوکا از کدام یک بالاتر است؟

اولویت های دیگری برای انتخاب وجود دارد ، شکل ، سلیقه ، کارایی ، ارتقا و غیره ، سلیقه قابل درک است ، اما کیفیت چیست؟

اگرچه هم مشتریان و هم فروشندگان با کلمه کیفیت معامله می کنند ، اما در اینجا باید با دو موضوع کاملا متفاوت آشنا شویم ، کیفیت کالا و خدمات یا درک ما از کیفیت کالا و خدمات

در حقیقت ، مارک های رقیب بسیار مشابه هستند ، اگر اختلاف در کیفیت وجود داشته باشد ، اندازه گیری آنها دشوار است ، اما اندازه گیری درک مشتری از کیفیت کالاها و خدمات یک نام تجاری بسیار آسان تر است. هدف مشاغل باید بالا بردن کیفیت محصولات و خدمات خود باشد. کیفیت یک موضوع داخلی است ، بنابراین پیشنهاد شد که سعی در بهبود کیفیت کالاها و خدمات در کارخانه و شرکت شما باشد ، اما در بازار باید به دنبال افزایش درک مشتری از کالاها و خدمات خود باشید.

حتما سعی کنید کیفیت کالاها و خدمات خود را ارتقا دهید. هیچ کس مخالف این موضوع نیست ، اما بدانید که محصولات با کیفیت و درک مشتری از کیفیت بالا دو چیز کاملاً متفاوت هستند.

محصولات بی کیفیت قطعاً در بازار ضرر می کنند ، اما هیچ تضمینی برای برنده شدن کالاها و خدمات با کیفیت وجود ندارد ، مگر اینکه هدف بازاریابی شما حمله به ذهن مشتری با بالا بردن مفهوم کیفیت در ذهن او باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *