نام تجاری در کسب و کار های کوچک

نام تجاری در کسب و کار های کوچک در رقابت جهانی امروز بسیار مهم و حساس است. امروز داشتن یک مارک موفق می تواند مشاغل کوچک را به موفقیت بیشتر برساند. در این مقاله ، ما به مشاغل کوچک تجاری با نام تجاری نگاه می کنیم.
“اگر از تجارت با مشتریان خود لذت می برید ، باید یک مارک تجاری داشته باشید ، زیرا بدون آن بدون مارک ، مارک ، مارک حضور و هدف آنچه که ما نیاز داشتیم خواهید بود.”

 

نام تجاری ، به زبان ساده ، فرآیند ساخت و ارائه نام ، مارک یا تصویر برای تبلیغ و تمایز یک محصول از سایر محصولات و تأمین کنندگان آن است.

برند سازی در کسب و کار های کوچک
برند سازی در کسب و کار های کوچک

خود را از رقبا متمایز کنید

نشان دهید چگونه می توانید با مخاطبان خود یا هر کس دیگری که نام تجاری شرکت شما را می بیند ارتباط برقرار کنید. مشخص کردن آنچه مخاطبان شما از خدمات شما انتظار دارند.

چگونه یک برند بسازیم؟

1. نام خود را توصیف کنید:
قبل از اینکه بخواهید یک برند بسازید ، باید نام تجاری خود را تعریف کنید. شما باید نام مشخصی از نام مورد نظر خود داشته باشید ،

در واقع باید:
• – اطلاعات مأموریت شرکت خود را تعریف کنید.
• – مشخصات شرکت خود را توصیف کنید.
• – ظاهر مورد نظر خود را در شرکت خود توصیف کنید.
مشخص کنید مخاطبان شما چه کسانی هستند.
یک آرم و پالت رنگ ایجاد کنید

2-رنگ:

بیایید ابتدا در مورد رنگ صحبت کنیم. زیرا به نظر می رسد این مسئله در تصمیم گیری برای قبیله شما مسئله بسیار مهمی است؛ مطمئناً این را ابتدا درک خواهید کرد.
ذهن انسان به محرک ها پاسخ می دهد ، که بسیاری از آنها را قبلاً می دانیم. چه بخواهیم و چه نخواهیم ، رنگ در این مورد بسیار مهم است
هر رنگ می تواند تأثیر متفاوتی بر نوع شما و پیامی که منتقل می کنند داشته باشد.

3- لوگو

شما باید زمان بیشتری را صرف ایجاد لوگوی خود کنید و زمان بیشتری را با یک طراح مارک حرفه ای سپری کنید. مارک شرکت شما بخشی حیاتی در ساخت یک برند موثر است.
یک مارک را به عنوان نام تجاری شرکت خود در نظر بگیرید. مارک شما همان چیزی است که مخاطبان شما برای همراهی با شرکت شما و محصولات و خدماتی که ارائه می دهید یاد می گیرند. چگونه می توان یک مارک خوب ساخت؟

4- ایجاد یک شعار

شعار چیست؟ به زبان ساده ، شعار عبارت بی نظیری است که نام شما را به برند شما پیوند می دهد.
رشته های برچسب کلید واژه ای است که برند شما را همراهی می کند و از آنچه فکر می کنید موثرتر است. با این حال ، شما نباید خیلی سر این شعار بیفتید.

شما باید به دنبال کارهایی باشید که انجام می دهید یا می توانید انجام دهید ، به چیزهایی فکر کنید که دوست دارید نام ببرید یا انجام می دهید.

5- ادغام با نام تجاری

نام تجاری شما اکنون آماده ادغام با تمام جنبه های شرکت شما است. مشاغل کوچک درگیر آن هستند زیرا کارمندان کمی دارند و شما گزینه های بیشتری برای شخصی سازی با مشتریان و مخاطبین خود دارید.

6-مطابق با برند و متعهد عمل کنید

سرانجام ، مهمترین نکته در اینجا این است که اطمینان حاصل کنید روابط شما با جامعه با نام تجاری شما و با برندی که ایجاد کرده اید همسو است. مارک تجاری با هم می تواند مخاطبان شما را از شما دور کند.

نتیجه گیری

نام تجاری بخش مهمی در ساخت وب سایت یا تجارت کوچک است. مراحل بالا را دنبال کنید و مارکی ایجاد کنید که شرکت شما برای تعامل با آن نیاز داشته باشد ، در این صورت نتیجه خواهید گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *