انتخاب رنگ برای یک سایت با برند موفق

انتخاب رنگ برای یک سایت با برند موفق یکی از مهمترین عناصر برای طراحان و بازاریاب های وب است ، اهمیت رنگ به طور کلی در برخی از مارک ها نادیده گرفته می شود و عدم موفقیت این گروه از افراد در شرایطی که نسبت به رنگ ها بی تفاوتی نشان می دهند تضمین می شود. با استفاده از رنگ ها می توانید مخاطبان واقعی خود را جذب کنید ، از طرف دیگر می توانید آنها را به کاربران عادی خود تبدیل کنید و حتی اگر محصولی نیز دارید آنها را به خرید ترغیب کنید. با این وجود ، رنگ بندی و رنگ بندی از نکات مهم در طراحی و مارک گذاری سایت و تلفیق آن است.

انتخاب رنگ برای یک سایت با برند موفق
انتخاب رنگ برای یک سایت با برند موفق

دسته بندی: طراحی پورتال ، طراحی وب سایت 10 نکته برای انتخاب رنگ برای یک سایت موفق یا مارک 10 نکته برای انتخاب رنگ برای یک سایت یا مارک موفق رنگ آمیزی یکی از مهمترین عناصر برای وب بوک مارک ها و طراحان وب اساساً اهمیت رنگ را در برخی مارک ها نادیده می گیرند و عدم موفقیت این گروه از افراد در شرایطی که نسبت به رنگ ها بی تفاوت هستند تضمین می شود.
رنگ یکی از مهمترین عناصر برای طراحان و بازاریاب های وب است ، اهمیت رنگ به طور کلی در برخی از مارک ها نادیده گرفته می شود و عدم موفقیت این گروه از افراد در شرایطی که نسبت به رنگ ها بی تفاوتی نشان می دهند تضمین می شود. با استفاده از رنگ ها می توانید مخاطبان واقعی خود را جذب کنید ، از طرف دیگر می توانید آنها را به کاربران عادی خود تبدیل کنید و حتی اگر محصولی نیز دارید آنها را به خرید ترغیب کنید. با این وجود ، رنگ بندی و رنگ بندی از نکات مهم در طراحی ، مارک تجاری و تلفیق سایت هستند. در این مقاله سعی داریم از نظرات نخبگان طراحی سایت استفاده کنیم. از آنجا که آنها صادقانه تجربیات خود را با شما در میان گذاشته اند ، پس با ما همراه باشید.

مخاطبین خود را بشناسید!

پاتریک کانلی می گوید: “اول از همه ، برای انتخاب رنگ برای مارک خاص یا نرم افزار خاص یا هر چیز دیگری ، باید مراقب باشید که مرحله حساس را با موفقیت پشت سر بگذارید.” اما این مرحله چیست؟ شما باید مخاطب خود را برای ویژگی های مختلف ، به ویژه روانشناسی ، تجزیه و تحلیل کنید. در بین مخاطبان آنچه که یک جوان 20 ساله را به خود جلب می کند قطعاً با آنچه مادر 55 ساله را به خود جلب می کند بسیار متفاوت است. بنابراین توجه به سن و مشخصات جمعیت شناختی بسیار مهم است. در مورد وب سایت ها نیز همین طور است ، استفاده از رنگ صورتی برای مخاطبان مسن قطعاً سرگرم کننده نیست ، بنابراین باید مخاطبان خود را در اولویت قرار دهید.

جارد کریستوفرسون می گوید که بسیاری از افراد برای انتخاب طرح رنگ خود از قانون 30-30-60٪ استفاده می کنند. به این ترتیب که آنها سه طیف رنگی را انتخاب می کنند و یکی از آنها را 60 و دیگری را 30 و دیگری را با تراکم 10٪ در طراحی خود استفاده می کنند. البته این سه عدد را می توان بر اساس مخاطبین و درصد مخاطبین سایت دسته بندی کرد. اما اگر سایتی کلاس های مختلفی را بپذیرد ، این قانون به دلیل فراوانی قابل اجراست. تحقیقات نشان داده است که این روش روشی کاملاً عملی است که واقعاً م worksثر است.

دورین بلوخ در مورد این نکته مهم و مشترک صحبت می کند. روش او این است که اگر می خواهید مارک جدیدی راه اندازی کنید ، به رقبایتان توجه کنید ، اگر آنها کار درستی انجام داده اند و موفق بوده اند ، قطعاً روش او مثمر ثمر خواهد بود. با رنگ آمیزی و استفاده از طرح رنگی خود در آرم ، سایت و و با پیروی از روش آزمایش شده آنها ، موفقیت خود را تضمین کنید. از طرف دیگر ، می توانید به رقبای خود که خیلی هم موفق نیستند توجه کنید و این بار سعی کنید اشتباهات آنها را پیدا کنید و سعی کنید آنها را تکرار نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *