ایجاد برند عاطفی

نام تجاری احساسی یا ” ایجاد برند عاطفی ” اصطلاحی است که در بازاریابی به کار می رود و مستقیماً در قلب و ذهن مشتریان و همکاران شما نفوذ می کند. مارک عاطفی به جای استراتژی معمول بازاریابی در معرفی محصولات ، مخاطب را به خود جلب می کند و آنها تعامل احساسی با محصولات شما دارند.

برقراری ارتباط با برخی از افراد دشوار است و باعث تعجب شما می شود که چرا آنها باید در مورد محصول شما فکر کنند. از طریق نام تجاری احساسی ، محصولات خود را شناسایی می کنید و مشتریان خود را با خدمات خود ارتباط می دهید.

آیا تبلیغاتی برای مک دونالد یا کوکاکولا دیده اید؟

در واقع ، آنها اثری در قلب شما باقی می گذارند زیرا آنها عمدا احساسات شما را هدف قرار می دهند.

به این ترتیب ، شما احساس خود را به یاد می آورید و محصولات آنها را همیشه به خاطر خواهید سپرد.

این شرکت ها در ایجاد احساسات تجاری مهارت دارند.

همچنین ، به دلیل مارک تجاری احساسی ، افراد به احتمال زیاد از محصولات خود حمایت می کنند.

اکنون که با مفهوم برند احساسی آشنا شدید ، وقت آن است که بدانید چگونه می توانید برند احساسی خود را ایجاد کنید. طراحی نام تجاری احساسی با لمس بیشتر استراتژی کلی بازاریابی شما را به مرحله بعدی می رساند.

از مشتری محوری به مردم محوری

نام تجاری عاطفی بیشتر در ارتباط با مشتریان و شرکای شما است. گویی با قلب و ذهن آنها صحبت می کنید. نام تجاری احساسی ایجاد احترام و تعامل متقابل است. همانطور که مشتریان می آیند و می روند ، آنها را به عنوان بخشی از شرکت خود احساس کنید و بدانید که آنها بخشی از رشد و موفقیت شما هستند.

مثل استارباکس باشید. آنها کارمندان خود را شریک زندگی خود می نامند. به این ترتیب ، کارمندان احساس مسئولیت می کنند. آنها حتی قبل از ورود به فروشگاه آنها از شما استقبال خواهند کرد. وقتی می توانید وفاداری مشتری را کسب کنید که آنها احساس کنند شما آنها را درک می کنید و احساس تعلق دارند.

از محصولات یا خدمات گرفته تا ایجاد تجربه.

این فقط مسئله ارائه محصولات یا خدمات به مردم نیست. اما تجربه مشتری از اهمیت بیشتری برخوردار است.

در مورد مشتری خود چه احساسی دارید؟

آیا آنها از این کار لذت می برند ، آیا احساس خاصی به آنها می دهید و آیا آنها را هیجان زده می کند؟

مردم از خدمات و محصولات شما پشتیبانی می کنند تا احساس خوبی داشته باشند.

آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا برخی از شرکت ها برای خدمات یا محصولات خود هزینه های زیادی را پرداخت می کنند؟

از آنجا که فقط کالاها یا خدمات مهم نیستند ، شما هزینه تجربه را نیز پرداخت می کنید.

به نظر شما در خرید آنلاین ، از خرید تا زمان دریافت محصول ، تجربه مشتری خوبی ارائه می دهند؟

Royal Caribbean Cruise یکی از معروف ترین کشتی های تفریحی است که نه تنها شما را به بهشت ​​رویایی می برد ، بلکه تجربه ای “لوکس” را برای شما رقم می زند.

در ابتدا ممکن است فکر کنید بیش از حد هزینه می کنید ، اما مقایسه تجربه ای که می گیرید با مبلغی که پرداخت می کنید دشوار است.

از صداقت تا اعتماد

صداقت با قابل اعتماد بودن متفاوت است. امانت داری این است که مطمئن شوید قولی را که داده اید وفا کرده اید. ممکن است شرکتی در بازار حرف اول را بزند ، اما وقتی در جایی تقلب می کند ، آنها را غیرقابل اعتماد می کند.

محبوبیت به معنای یکپارچگی کل شرکت نیست

شما می توانید حقایق و دستاوردهای خود را بیان کنید ، اما باید اطمینان حاصل کنید که مشتری اولویت اول شماست و از آنها آگاه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *