تفاوت‌های بازاریابی مشارکتی با برندسازی مشارکتی چیست؟

میخواهیم بدانیم تفاوت‌های بازاریابی مشارکتی با برندسازی مشارکتی چیست؟ بسیاری از داستان های موفقیت در بازاریابی مشترک و نام تجاری مشترک وجود دارد.  دیران IMPACT گفتند: “طی دو هفته گذشته از دو مشتری خود خواسته ایم گروهی را به عنوان مهمان در وبلاگ ما معرفی کنند.

تفاوت‌های بازاریابی مشارکتی با برندسازی مشارکتی چیست؟
تفاوت‌های بازاریابی مشارکتی با برندسازی مشارکتی چیست؟

“این بازاریابی مشارکتی به مشتریان ما این فرصت را داده است تا دامنه خود را گسترش دهند ، در حالی که به خوانندگان ما امکان دریافت محتوای آموزنده را می دهد.” فقط با چند لینک داخلی در وب سایتی تحت عنوان “5 راه موفقیت در تجارت خود” یا “5 راه کسب اعتماد به نفس در روند فروش” ، برای مشتریان خود نکات موفقیت ایجاد کنید ، در نتیجه اعتبار خود را نزد آنها تثبیت کنید. به عنوان یک قابل اعتماد و شرکت قابل اعتماد منبع افزایش اعتماد به اطلاعات. اگر در مورد روشی ساده مانند این صحبت کنید یا در همکاری با مارک دیگری کار کنید متفاوت است. با این حساب ، اصطلاحات بازاریابی مشترک و برندسازی مشترک شکسته شد تا مزایای بالقوه را برجسته کند.

تفاوت در چیست؟

در حالی که هر دو روش شامل مشارکت بین دو مارک و به دنبال افزایش بازاریابی است ، مارک تجاری مشترک و بازاریابی مشارکتی تفاوت های اساسی دارند.
بازاریابی مشارکتی:
بازاریابی مشارکتی بدون ایجاد یک محصول ترکیبی بین دو مارک همفکر برای تبلیغ محصولات یا خدمات یکدیگر اتفاق می افتد. مشارکت های مشترک بازاریابی به شما امکان می دهد با مارک های دیگر درگیر شوید.
مارک مشترک:
مارک مشترک یک محصول یا خدمات واحد با بیش از یک مارک تجاری یا ارتباط کالایی با شخص دیگری غیر از سازنده اصلی آن است و فرصتی را برای یک برند فراهم می کند تا محصولات و خدمات خود را به مشتریان وفادار برند دیگر معرفی کند.

شناسایی شریک
بازاریابی مشارکتی:

اگر می خواهید در زمینه بازاریابی مشترک همکاری کنید ، در این صورت اگر لیستی از مارک های مورد علاقه خود داشته باشید ، این نقطه شروع خوبی خواهد بود و اگر این لیست محدود باشد ، م moreثرتر خواهد بود. در این حالت شما با هم رقابت نمی کنید اما باید مکمل یکدیگر باشید. مطمئناً ، مارک تجاری با تعداد زیادی خریدار ، فلسفه بازاریابی یکسان و محصولات مختلف موفقیت های زیادی را به همراه خواهد داشت.

نام تجاری همکاری:

انتخاب شریک برای یک نام تجاری بسیار مهم بسیار مهم است ، هدف این است که مزایای این دو مارک برای افزایش مصرف کنندگان ، انعطاف پذیری بیشتر آنها یا ترکیب ویژگی های مختلف مربوط به مارک در یک محصول ترکیب شود. حفظ بودجه و منابع بسیار مهم است و خریداران شما باید برند شریک زندگی شما را قبول کنند و بالعکس. در هنگام انتخاب شریک ، ابتدا باید یک فضای بازار عادلانه داشته باشیم که این بسیار مهم است.

بازاریابی مشارکتی:

اگر هر دو مارک دارای لیست تماس قوی باشند ، می توانند پایگاه داده خود را به یکدیگر معرفی کنند ، فرصت های جدیدی را برای یکدیگر فراهم کرده و دسترسی به منابع و شهرت را افزایش دهند. بازاریابی وابسته امکان دسترسی به یک پایگاه داده کامل از مشتریان جدید را فراهم می کند ، بنابراین می توانید در وقت خود صرفه جویی کنید.

نام تجاری همکاری:

ارزان لزوماً بودجه درستی برای بازاریابی محصولات یا خدمات نیست. فرصت های مارک مشترک به شما امکان می دهد محصولات یا خدمات جدیدی را با هزینه ای که با شرکای خود تقسیم می کنید ، راه اندازی کنید.
ورود به بازارهای جدید: ایجاد نام تجاری مشارکتی امکان برقراری ارتباط با مشتریان جدید را افزایش می دهد و شما وارد قلمرو ثبت نشده مارک های همکار می شوید. وقتی دو مارک بهم می رسند ، کنجکاوی افراد در مورد نتایج طبیعی است که به شما کمک می کند پایه و اساس یک محصول موفق را ایجاد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *